Pinar_kb her bebek toplu olsa zayıflık şişmanlık diye birşey olmazdı benim kızımda çok zayıftı hala öyle ama maşallah hiç hastalanmadı 3 yıldır sadece anne sütü aldı mama vermedim kilo az aldı yine vermedim neden vereyimki sütüm vardı çünkü.zayıf olsun sağlıklı olsun zehir gibi maşallah zeka hareket olsun