Merhabalar bebeğim 9,5 aylık oldu ve hala resmen % 80 anne sütü ile besleniyor.
eline verdiğimde yiyecekler bazen iki üç parça koparıyor ama çorba türü şeyleri istemiyor. Kendi yemek istiyor ama ben örneğin ıspanağı nasıl kendine bırakayım.
çok vicdan yapmaya başladım benim gibi olan var mı acaba? Nasıl ilerleyeceğim konusunda hiç bir fikrim yok.
hele sabahları hiç bir şey yediremiyorum gerçekten çok üzülüyorum birde bundan dolayı sütüm kesilirse ne yaparım diye düşünmeden edemiyorum. Lütfen tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi?