Aynisam Evet bebeğim sünger yutmuş hiç fark etmedim. Kakasında gördüm. Acile götürdüm direk ama ilgi alaka sıfır 🙄 bi fikri olan varmı
[silindi] Aynisam nerden bulup yemiş oraya bakmak lazım ne büyüklükle koparmış diye kakada çıkarmış zaten ama bence bir sorun olmaz gibi kalın bağırsağa inmiş sonuçta
Browni_61 Aynisam Allah tn çıkartmış kakayla nerdn alip içmiş orssi ilgilenmedyse norml cocuk doktoruna polikinlige götürun soncta bagirsaga inms ve ne kadr yuttu nekdrini çıkardı bilemezsinz cigneyip yuttuysa bölüp yutablr bi kismi cikms olabilir
Seg Aynisam benimkide az evvel yeni çıkardığı dişleriyle battaniyesinin ipleri çekti yuttu bayağa yedi yani inşallah bişey olmaz
Aynisam [silindi] beşiğinin kenarında ince bi koruma sünger var onu koparmış. Eksilen parça baya büyük çıkan parçaya göre
asellihayat Benim bebeğim de nasıl olduysa balon yutmuştu ve kakasından cıkmıştı herhangi bir sorun olmadı
Aynisam asellihayat 2 hastane gezdik. En son çocuk cerrahisine sevk ettiler. Kızımda da bişey olmayınca gitmedim daha. Takipteyim şuan İnşAllah bişey olmax
[silindi] Aynisam hepsini yememiş olabilr benim oğlan da kapının yanına soğuk girmesin diye çektiğimiz süngerleri koparmış ağzında gördüm ama yutmuyor koparıp tükürüyor korka belki seninde öyledir tadına baktı yuttu sonra gerisini atmıştır
Zynpkumsal Aynisam selam benim kızımda sabah aynısını yapmış parça baya büyük yatağın içinde bakıyorum bulamıyorum parçaları sorun oldu mu sizde acaba
Aynisam [silindi] 6.5 aylık dişi çıkmadı o kadar şaşkınım ki nasıl yuttu o parçayı. Normalde eline bişeyde vermiyorım tıkanır vs diye.
Aynisam Browni_61 kendi doktorumuza mutlaka götürücem. Çıkan bi parça gördüm ama içim hiç rahat değil. Yırtılan yeri gördüm çünkü 😢 vucüdü aşırı soğuk bundan olabilir mi ki
[silindi] Aynisam aaa canm en tehlikeli dönemlere girmiş bulunuyorsun ağız yoluyla herşeyi denemek ister gelişimsel bir durum gözünün önünde olsun tehlike içeren herşeyi kaldır ❌⛔️
Browni_61 Aynisam Canm onu bilmiyorum ama bnmde aklima yirttiysa cikartmadgi parca olablr geldi sogukluk hakknda bilgm yok umarm yuttugu tek larca cikarttigidr
FHKK Aynisam canım özel hastane aciline görürsen bi keşke. Gözlemle hal ve hareketleri nasıl inşallah o çıktığı kadardır başka yoktur..
Aynisam Browni_61 ağzı ile koparamasada eli ile parçalama ihtimali var dediğiniz gibi. İnşAllah bişey olmaz
Aynisam [silindi] nasıl ne zaman yaptı bilmiyorum beşiğin kenarındaki süngeri koparıp yemiş 😔 normal de etrafta bişey bırakmıyorum zaten ama