Yagiz-annem Yagmuralmila benim bebiste 3 aylık olcak 10 gün sonra 62 çıktı. Normal bir durum mu acaba anlamadım 🤔
Lisa3349 Yagmuralmila 6. Ay kontrolunde bnm kızımında 70 cm boyu çıktı çok güzel dedi doktur gelişimi.
yavrukussss Yagmuralmila benim oğlumda 68 çıktı ben 158 ve 173te eşim yani bence siizn boylarında göre bebeğinizin boyu gayet normal geldi bana
Morfrenk Yagmuralmila bence gayet normal böyleyse. 2 ay önceye kadar kızım da önden gidiyordu 2 aydır bir anda yavaşladı. Persentile bakmıyordum siz diyince baktım sağolun. Ama genetik faktörler sonuçta, maşallah sağlıkla büyüsün