Merhaba anneler bebeğim gece uykusunda çok terliyor sanırım kalın geliyor kıyafetleri, bir uzun kol zıbın, birde üzerine uzun kol yine pamuklu badi giydiriyorum alttan sadece bezi ve pijaması var, ama gece beslemesine kaldırdığımda enseden aşağı sırtı su gibi oluyor doğalgazı 30 da çalıştırıyoruz. Üzerinde ince bir battaniye var( malum uyuyanın üzerine kar yapar tabirinden dolayı ) terlediğinde sırtına hemen havlu koyuyorum sizce değişmeliyim üzerini uyanır diye ya da değişene kadar teri üzerinde soğur diye endişe ediyorum ne yapmalıyım?