Cnrygt anneyi anlamak lazım neden böyle yapıyorsun diyerek yargılamak değil. Yemeyen bebek yorucu oluyor, sinirleri geriyor ister istemez. Benim bebeğim de sebze sevmiyor. Derdim aç kalması değil, damak tadı oluşsun, yemeklere karşı hevesi olsun, şimdiden mırın kırın edip sebzeleri ileride de reddetmesin sevsin istiyorum mesela. Bunlara geriliyorum yemeyince .Bu bebek de mamayla doyuyor olabilir tabii ama böyle bir mantıkla herkes tek mama mı versin? Tabii ki besinleri de alsın isteyecek annesi.
Annesi siz de moralizi yüksek tutun ve geçici olduğunu unutmayın. Ben en canım sıkıldığı zamanlarda hiç ekgıda sevmeyen yakın arkadaşlarımın bebeklerini hatırlıyorum. Öyle böyle geçici bir dönem ve kendinizi üzdüğünüzle kalırsınız. Biraz sabır ve rahatlama. Zorlamayın inatlaşmayın