Smyrsrht idrar tedti veya kültür yapılmadımı 2 aylıktı benim kızım idrar yolu enfeksiyonu oldu idrar testinde çıktı ne tür enfeksiyon ürediğine bakıldı bu yüzden kültür yapıldı 3 gün hastanede tedavi 5 günlükte ipne tedavisi sonunda normal antibiotik surup kullandık idrar yolu enfeksiyon önemli bir konu özellikle kız çocuklarında görülüyor genital bölgesine kaka gelememesi lazım 6 aya kadar kullan at oamuk mendillerden kullandım ıslatarak ıslak mendilde çünkü enfeksiyona sebep oluyor ıslak mendili yıkayıp kullandım dışarıda şimdi 13 aylık iki üç aya bir idrar testi yapıyoruz olursa eken müdehale edelim diye