Bende doguma 3 gün varken gitmiştim canım..acı kısmında bi değişiklik olmadı😊kişiye özel kullanıyorum ben hep..bayada rahat ettim 40 ım cıkana kadar..ama simdiden ne olur ne olmaz git istersen canım dogum bu belli olmaz ben hep hazırlıklıydım sezeryan tarihi belli olmasına rağmen😂