Sultnmemo bendede vardi, zorlamadim hiç aç olunca emerdi. Ama onemli olan sabirli olman ben hep 5 kadar sayardım, geçecek, geçecek söylenip dururdum. Üzülme acıkınca emer ben çok bunalmistim seni anlıyorum ama açlıktan hiç bisi olmadi olan bize oliyo. Sabret, şükret her dönemleri ayri bi tatli ve anlamli