Merhaba anneler
Bebeğim 8.5 aylık ve ilk dişini çıkarıyor. Ek gıda ile arası iyiydi önceden ama 1.5 haftadır katı hiç bir şey yemiyor. Pankek, mücevher, omlet vs yapıyorum, ağzına götürüp ısırıyor ama tükürüyor. Daha önce böyle bir şey yaşamamıştım, dişi de patladı ama hala aynı şeyi yapmaya devam ediyor. Sadece muhallebi ve çorba kabul ediyor. :(
Tecrübeli anneler sizce dişten dolayı mı böyle oldu, geçici bir şey mi?