Sumeyye_ biz de başladık 3 gündür veriyorum.kendimiz başlamıştık çay kaşığı ile.doktorumuz yarım ölçek dedi.2 günde 1 ya da 3 günde 1 demedi.herhün veriyorum.zararı olmaz inşallah.
benim kızım 13 aylık 7,5 kilo 72 cm.
zaten prematüre ve düşük ağırlıkla doğdu.toparlyamadı pek.hiç yemiyor.belki yese alıcak ama çok dertliyiz çok