Berivan46 Kizim 8 bucuk aylik. Kilosu 8300 gr. Bana gore ve persentil tablosuna gore normal ama saglikocaginda dusuk kilo aliyor dediler. Kan degerlerine baktirdik b12 si dusuk cikti. Ilac verildi. Varmi boyle sorunu olan bebiş? Kilo almasina engelmi?
Gamzesylu-06 Berivan46 kilo ile alakası yok diye biliyorum benim kızımda 9 aylıkken 8.500 dü b12 düşük çıktı ama kilosu düşük falan demedi doktor ilaç verdi onu kullandık 1 yaşında gittik ve düzelmişti b12 si canım
Sadekahvem Berivan46 kilo iştahla etkisi vardır ama daha çok beyin fonksiyonları mesela geç yürüme emekleme veya konuşma geriliği hepsi B12 eksikliğinden oluyor. Doktor kızıma bir şurup vermişti aşırı düşüktü. 2 3 ayda toparladı baya üst sınıra çıktı
Berivan46 94z-20u kuzu eti yumurta veriyordum ama balik vermedim daha. cigerde b12 acisindan iyiymis bunlarida vermeye basliycam
Gamzesylu-06 Berivan46 yok canım iğne vermedi çok mu düşük çıktı sizinki ağızdan damla olanı vermişti
Gocicim Berivan46 ciger onerilmior bebeklere cocuklara kuzu eti hamsi istavrit ve somon verebilirsin ve dogal tavuk da bulup verebilirsin duzenli bi sekilde haftada 3 kkuzu eti ben hep kiyma olarak verdim 2 kez balik birinde somon ( inanlmaz b12 var) birinde istavrit veya hamsi iki kez de tavuk verdim tabi kiyma verdimde kemik suyuda koyuodum tvuk verdimde tavuk suyuda koyuodum .. hep bole gttim cocugumun degerleri cok sukur hep cok cokk iyidi
Berivan46 Gamzesylu-06 galiba dusuk. Ben gitmedim kayinpederim gitti sonuc almaya. Reçeteye oyle yazmis
Berivan46 Serpil51 evet dodex verdiler 10 tane. 5 gun boyunca hergun birtane yapilcakmis. Sonrada haftada 1 tane olacak sekilde 5 hafta yapilckmis
Serpil51 Berivan46 bize ayda bir defa yarısını yaZmış ama mantıksız geldi ya çok saçma kendim gidemedim başkasına aldırmıştım reçeteyi 9 aylık bizimkide değeri de baya düşük yani hiç içime sinmedi ayda yarım şeyin ne faydası olacak ya yine göründü hastane yolları Berivan46
Berivan46 Sadekahvem masallah herseyini tam yapiyor cok aktif bir bebek. Emekliyor tutunuyor ayaga kalkiyor. Heceli kelimeler soyluyor. 2800 gr dogmustu. 8300 cok normal geliyo bana. Boyuda iyi 74 cm
Nurkara21 Berivan46 kilosu normal ama vitamin açısından demekki yeterli değil vitamin eksik benim oğlumda belki daha azdı kilosu hatırlamıyorum ama demiri sınırdaydı ciğer ver dediler verdik çok şükür iyi 🙏
Nurkara21 Berivan46 ver ver hatta bize doktor nasıl vericem onu yaaa dedim blendarla çekip çorbasına koy dedi az yani çok ta değil öyle yaptık 😊ıspanak çok önemli mesela
eslemsiii Berivan46 kızım 6 aylıkken Hematoloji doktoru b12’si düşük demişti ve dodex iğne olmuştu 1 hafta kadar daha sonra düzelme olmuştu. Yanlış hatırlamıyorsam 8 aylıkken bebeğinle aynı kilolardaydı ve çocuk doktoru normal demişti. Açıkçası ben sağlık ocağının hiç bir dediğine inanmıyorum kızım ilk doğduğunda kafası küçük deyip benim moralimi bozmuştu ebe ama çocuk doktoru bunada normal demişti.