Mickeylover Merhaba anneler biz 1 yaşına girdik bugün🙏🏻🧿🥳, doktorumuz 13. Ayda çağırdı aşılarımızı da olacağız ama ağır aşılar var sanırım. Sorun çok yaşayan oldu mu? Ateş ya da başka etkileri oldu mu yaşayanlara sormak istedim biraz tedirgin oldum 😞
eslemsiii Mickeylover nice güzel sağlıklı mutlu yaşları olsun inşallah 🤲🏻🌸 Aşılarda bir sorun yaşamadık biz hatta su çiçeği aşısını yoktu 1 yaş aşısından 1,5 ay sonra olduk hiç bişey olmadı.
Sevgilimmm Mickeylover hiç bir aşıda sorun yaşamadık ama bir yaş asisinda ilk defa ateşimiz çıktı. Tabi ki çok yüksek değildi en fazla 38 oldu onu da duş veya ateş düşürücü ile atlattik
Mickeylover eymenkerem bilmem öyle çağırdı doktor hatta başka bi doktora daha sordum 12 ay aşıları 13. Ayda olunca sorun olur mu diye hayır olmaz dedi yan etkisi olmamasına sevindim ♥️
Muhasebeciana papatyakz hayir canim 10 ve 11.ci ayda devlet asisi yok 9.cu aydan sonra 12.ci ayda var