Merhabalar, bebeğim 4 buçuk aylık atak haftamızın bitmesine 1 hafta kaldı inşallah. Uykular hep sorundu ama son 2-3 gündür sürekli uykuda hareket halinde. Kıvranıyor, ayaklarını kaldırıyor, elleri kolları sallıyor ve gözler hep kapalı. Emziriyorum sakinleşiyor, emzirmenin sonuna doğru yine kendini itmeye başlıyor. Yatağında, kucağımda, yanımda uyuyamıyor sürekli gerinip ağlıyor. Normal mi bı yoksa bir sıkıntısı mı var acaba, var mı beni aydınlatabilecek biri 😭