Düşme sonucu 3 ay once bebegimin kafatasında kırık olusmustu kendi kendine iyileşir dedi doktorlar. O zaman hafif bi sislik vardi kafasinda sonra zamanla kayboldu ama az once basini oksarken farkettim yine ayni yerde hafif sislik oluşmuş sacindan bakinca farkedilmiyo elleyince farkettim. Daha once boyle bisey yasayan anneler var mi suan cok uzgunum ve korkuyorum 😔