Rabiasya21 kesinlikle bırakın kucağınız da ya da göğsümüzde rahat uyuyorsa orada uyusun benim kızım 4,5 aylık hala memeden sonra göğsümde anne karnında duruyormuş gibi ayaklarını poposunun altına çekeren ellerinide çenesinin altına koyarak uyuyor ve bu benim çok hoşuma gidiyor bu sizle bebeğiniz arasındaki bağı kuvvetlendirir lütfen keyfinize bakın ona kızmayın neden uyumuyor ya da emmiyor cs diye bizler öğreticez sevgimizle onlar dış dünyaya alışmaya çalışıyor şimdi az sabır 🙏🥰❤️