41hamile Yalnız tiksindirerek memeden kesmek çok yanlış. Gözünü açtı memeyle tanıştı,en çok onu sevdi,bağlandı,oradan beslendi,orada sakinleşti bir anda onun bu bağını soğutarak kesmek çocuk için ne kadar yıpratıcı. İleride mutlaka bir tepki ile bunun geri dönüşümünü almak kaçınılmaz oluyormuş. Benim oğlum için meme demek her şeydi resmen. O denli yapışık yaşıyorduk ki sırt,boyun kaslarım zedelenmiş şimdi doktor doktor geziyorum. Ama yine de tiksindirmeden başka yöntemlerle hem de çok kolay şekilde aramızda ki meme bağını sonlandırdık. Yanlış anlamayın beni lütfen, eğer araştırmadan çevrenin önerisine uysaydım bilmeden ben de salça,limon sürerek tiksindirir öyle bıraktırırdım. Lütfen doğru yönlendirelim🙏🏻☺️