Burcu60 bir optisyen(gözlükçü) olarak size tavsiyem sorun gözdeyse göz doktoruna götürünüz, götürdüğünüz doktorun alanı çocuk ve bebekte olmalıdır. Benim kızımın gözü akıyordu çocuk doktoruna götürdüm birşey yapmadı anlamadı da zaten damla verdi ama geçmedi, sonra göz doktora götürdüm göz kanalları tıkalı olduğunu ve 1,75 derece gözlerinin bozuk olduğunu öğrendim, yani iyi bir göz doktoruna götürünüz lütfen