Hanımlar ben her ikisini de ocean kullanıyorum, demire yeni başladık. Demir ya da D vitamini için özellikle verilmesi gereken bir saat var mı?
25 derece altındaki oda sıcaklığı denildiği için buzdolabına koymuyorum bu havalarda koymak gerekir mi?
Demiri kilo başına bir damla olacak şekilde ve aç karna mı vermeli?