Ync89 Bebeğim 3 aylık, emziriyorum, Biontech aşısını yaparken imzalattıkları kağıtta emzirenler ve hamileler üzerindeki etkisi ile ilgili yeterince çalışma yok yazıyor. Emzirirken yaptıran var mı!
Dunyaailm Ync89 ben yaptırdım canım doktorum bebek için de iyi olduğunu,sütten antikor geçtiğini söyledi
Linakusss Ync89 ben de 2 aylıkken yaptırdım şimdi 2. Dozu geliyor 3.5 aylık olacak bende ve bebeğimde aksi bir şey gözlemlemedik
Linakusss Kucuktospam Gözlemlemedik bir sıkıntı onu da takip ediyorum. Uzun vadeyi şu anda düşünmek istemiyorum. Virüs kapıp hastanelerde yatmaktansa aşılı olarak hafif geçirmeyi yeğlerim. Misal Ağırlaşsam çocuğuma kim bakacak 😞