5.5aylikken başladık tadimlara. İlk zamanlar yine yiyordu püre çorba falan yapıyordum şimdi hiç yemiyor birkaç kaşıktan sonrasını zorla eline oyuncak vererek falan zorla yediriyorum bir de diş çıkarma dönemindeyiz hiç hiç yemiyor sadece mama. Emzirsem bu kadar üstüne düşmem ama o da yok 😔Bir de Pütürtuler gelince ağzına öğürüp kusuyor yediğinide çok yorucu üzücü 😔 siz neler yapıyorsunuz anneler bebeğiniz yemeyi seviyor mu? Nasıl sevdirebilirim öneriniz var mı?