Aynı biz 🤦 bende elimle veriyorum sonradan dalıyo gibi oluyo unutuyo yine bir kaç lokma kaşık ara ara el kaşık diye değişiyoruz bende diyorum acaba önceden şurup vermiştik bir hafta içinde sabah öğle akşam o zaman da istemezdi ondan kaşıktan mı korkuyor diye halbuki herkes çekiyor derdi🤦🥴