Kızlar selam. 10 aylık bebeğim var. Fakat kesinlikle uyumuyor. Özellikle geceleri çok zorluyor. Bütün uyku rutinlerini denedik. (duş, masaj, kitap okuma, loş ışık) Ama ısrarla uyumak istemiyor. Beşikte sallıyoruz ayakta Sallıyoruz hatta çarşafın içinde bile sallıyoruz uyumak istemiyor. Beşiğe koyduğumuz zaman çok ağlıyor. Çok zor uyutuyoruz. Bu sefer uykusu çok hafif hemen uyanıyor ve geceleri çok sık uyanıyor. Artık benimde eşiminde uykusuzluğa dayanacak gücü kalmadı derler ya aynen öyle oldu. Aynı durumu yaşayan var mı neler yapıyorsunuz nasıl uyutuyorsunuz bebişleri önerileriniz var mı?