Bı hesap acicam da hala tam anlayamadim satış işi nasıl oluyo
Kargo ücreti ne kadar
ödeme nasıl alınıyo
Komisyon ürün başı mı alınıyor
Kargoyu alıcı öder mi satıcı öder mi daha mantıklı
Satıcı öder derseniz kargo fiyatını ürün fiyatına ekleyip mi yazıyorsunuz
Yardımcı olabilecek annelerim varsa kafam baya karışık 🤯