Kızım 15.5 aylık ama hala çekip veriyorum kahvaltı sebze yemeği .Neyse şu 1 aydır yavaş yavaş et köfte tavuk yiyor zeytin patates kızartması eline ver yiyor ama tabi az minik bir köfteyi ancak bitirir ya da tavuk neyse çiğneme gelişimi var ama iştahsız olduğu İÇİN çok az yiyor ben de çekip veriyorum pilav falan da elimle verince yer ama kaşık dolusu asla yemez .Şimdi bana yardım edin ben neler yapmalıyım .Eline çubuk kraker veriyorum ya da elma falan biraz yiyor bırakıyor .Ben nasıl yemek yediricem bu çocuğa