busrasilra14 anladım o zaman yapıcak bişey yok sana kolay gelsin başka yöntem bilmiyorum 😂 benim bebeğim de 5 aylıktı sürekli kucağımda uyurdu, aslında yatağında da uyuyordu ama (yatağı bu arada bizim odamızda ben henüz odasını ayırmadım bebeğimin daha küçük diye) kendisi şuan 11 aylık . O atak haftasında aldım yanıma yatırdım birlikte yatıyoruz özel bir anne yanı beşik yaptırdım büyük, eşimde bende kızımda mutluyuz zamanı gelince ayırıcam yatağını zaten şuan çocuğumun benim kokuma ihtiyacı var ben böyle dişündüğüm için birlikte uyuyoruz