mucizelerimhu Yagmur76 O iyi ışte inşallah düzelir ama her bez değişiminde zeytin yağı ve kantaron yağı sür yumuşat onlarda iyi geliyor
Cgdmltr93 Yagmur76 göbek fıtığı bandı kullandık biz. Medikalcilerde var. Ama para da olur. Güzelce yıkayın peçeteye koyup üstüne bantlayın
Cgdmltr93 Yagmur76 Bizim doktor göbek fıtığı bandı alın ama bulamazsanız para sarın aynı mantık demişti. Gerçekten de aynı mantık.
Asafecrin Yagmur76 geçiyo canım geçiyo bnde cok sorun ediyordum geçmez diye ama geçti. İçine iterkn içinde su varmış gibi lık lık ediyo ama büyüdükçe kilo aldıkça geciyo
Prenseseslem Yagmur76 canım kızımda da öyleydi cerrah kesinlikle hiç birşey sarmayacan dedi mikrop kapar dedi bende sarmadım 4 aylıkken geçti . Bizimkinin ki serce parmak kadar dışardaydı birde o yüzden canını sıkma bende çok aglamıstım gecmeyecek diye
Prenseseslem Yagmur76 birde doktor dediki bana suan karın kasları yok. Büyüdükce karın kasları gelişecek ve oda içine girip normale dönecek demişti . Özellikle ıkınırken aglarken çok oluyordu sorun etme kendine
Emine66 Yagmur76 Aynen bizede öyle dediler ama geçermiş birşey bağlarsanız ameliyat olur sıkıntı dedi biz hicbirsey bağlanıyoruz geçen sene yegenimde de oldu ve çok büyüktü onun 6aylikken geçti kendiliğinden