Merveeeeeee0901 götürdüm tabiki tortikollis teşhisi konuldu 17 günlükken farkettim ben doktora götürdüm ultrason çektiler ama egzersiz dışında bi tedavi yöntemi yok onu da boyun kontrolune kadar pasif egzersiz olarak yaptım kendim elimle döndürdüm yani 10 ar saniye 30 tekrar sağ sol çevirdim. Boyun kontrolünü sağlayınca göbek üstü yatırdım göğsünü yastıkla destekleyip oyuncak kumanda falan gösterdim takip ettirmeye başladım o aktif egzersizler daha faydalı oluyor hem küsmüyo da 🤣