Ulkuozkn Kızlar 3 aylık kızım var 3kg 50cm doğmuştu rutin kontrole gittik 5.540 gr çıktı 57 cm de boyu cocuk doktoru güzel dedi sağlık ocağındaki takip eden hemşire az dedi hangisi haklı anlayamadım anne sütü + mama alıyor doğduğundan beri kafam karıştı 😔🤔
ilkgozagrimmm Ulkuozkn Aylık olarak aldığı kiloları takip edin. İkinci aydan sonra ne kadar almış mesela
Sb123sb Ulkuozkn gayet normal benim kızım 2. Ay kontrolünde 5 kg 3. Ay da gittiğimizde 5600 olmuş bu ay az almış dedim hemşireye geçen ay 1 kg almıştı olsun dedi ayına göre normal kilosu problem yok yani benim kızımdw meme. Ve mama olarak ilerliyor çokta kafaya takmayın
Busra0909 4 aylık olduk. 3 aylık kontrolünde bebeğim 7100 gram, boyu 60 cm ydi. Sadece anne sütü ile besleniyor. Ama bu ay hareketlendiği için 500 600 gram aldığını düşünüyorum kendim evde tartıya koyarak gördüm bunu