Fatmamirac_2705 bebeğim 7 aylık bende ilk reglimi 2 aylıkken olmuştum bu ay 4.reglimi gördüm doktorum düzensizliğin normal olduğunu söylemişti kafama takmıyorum o yüzden mesela ilk reglimi aralıkta oldum sonra şubatta sonra nisanda ve bu ay.. ocak ve mart boş geçti döngü uzunluğundan dolayı ama her regl olduğumda içim rahatlıyor hamile değilim diye 😅