Güzel annelerim merhaba, doğum yapalı 10 ay olcak normal doğum yapmama rağmen doğum kilolarımdan tamamen hatta hiç kurtulamadım 70 ile doğum yaptım şuan 67 kiloyum doğumdan sonra karnımı toplasın diye korse falan da takmadım keşke taksaydım sizin önerebileceğiniz termal tayt önerisi varmı ?