Aysenur0zbay Uyku düzeninin olmaması çok normal canım :) Daha erken uyursa daha sağlıklı uyku düzeni olacak, sabah erken kalkacak diye bir kaide yok, uzmanlar da açıklıyor. Hatta şöyle 9-10 aylık olduğunda gece 3-5 arası uyanıp sizinle oyun oynamak bile isteyecektir 🤗 Çok zor oluyor o dönemler yalan yok; benim şirazem kayıyordu ama sonradan öğrendiğim bir bilgiye göre o saatlerde bebeklerin öğrenmesi maksimum düzeyde oluyormuş ve o süre zarfında öğrendikleriyle uyursa daha da pekişiyormuş :) Şuan bebeğiniz daha çok küçük, bazı anneler uyku düzenini çok güzel ayarlıyor, uyku eğitimleri var hatta şu sıra çok popüler ama benim oğlum 3,5 yaşında; canı isteyince uyuyor, canı isteyince uyanıyor 🤷🏽♀️ Ayak uydurmak mecburiyetindeyiz :)