Gamze023 benim de ilk bebeğim başlangıçta asla yara olmadı ama 8 aylık falan dı ısırmayla başladı yara sonra senin gibi her şeyi denedim garmastan ,lansinoh, bioderma cicabio,sonra antibiyotikli kremler e geçtim yine aynı hamazinc biraz kanamayı duruduyro elinde varsa dene bence sonra bana memleketimde bir eczane el yapımı krem yaptı toparladı yara ama halen hafif kabuklanıyor gibi ☝🏻