ikiKudurukAnnesi Kızıma Aptamil kaşık maması veriyorum ben bilmeden pişirerek veriyordum sonradan ögrendim pişirmemek gerektiğini ama kızım pişirmeyince yemiyor sanırım pişirerek yemeye alıştı ne yapacagım kızlar tavsiyeniz var mı ?
Mirac_21032019 ikiKudurukAnnesi neden hazir kasik mamasi aliyosunki kendin yapabilirsin cok basit.Hep katki maddeli seyler onlar.
Nesli_0668 ikiKudurukAnnesi Ben bebek irmigi Yulaf unu organik bebek muhallebi si aldım bunları suda pişirip içine su ml ne gire toz mama atıyorum içime daha çok siniyor elma armut muz püre yapıp pisirdigim muhallebi nin içine koyuyorum çok güzel oluyor kesinlikle tavsiye ediyorum