Yelda35
Bunu ben de duydum. Hatta 2 ay sonra özelliğini kaybediyor diye duydum. Açıkçası bu şurup her gün içilen bir şey değil ki, 2 ay sonra kullanılmaması gerekiyorsa neden kocaman şişede üretsinler bilemiyorum 🤷🏼♀️ Bu tabi kendi düşüncem, net bir bilgim yok 🥺