-Yusufcuk- hayır çıkmıyor canım. Bebek arabası tentesini boyadım siyahtı. Fon makinesiyle kuruttum. Ütüyle de kurutuyorlar ben mecbur fon makinesi kullandım. Isi uygulanınca boya sabitleniyor asla akmıyor. Onca yağmur yağdı yine de akmadi. Tişört, koltuk kirlenti hersey boyuyorlar akma olmuyor. Cadence olsun markası mutlaka. 18 tlydi ben geçen yaz aldım çok pahalı değil. O boya sana yeter ama tonunu ona göre al. Renk ayrımı olmasın