Mertbebek50 Tugrulunannesi bende oldum ilk dozunu ama burda aşı hakkında konusulmuyor diye biliyorum uyarılmıstım ben
Tugrulunannesi Mertbebek50 konusulup konusulmadigini ben bilmiyorum daha yeni katıldım zaten 😊sadece bana aşı cıkmısta vurulan varmı etkisi oldu mu merak etmistim
BenMathilda Mertbebek50 Aşı hakkında elbette konuşuluyor ancak ‘gerekliliği ve tartışmasi’ konuşulmuyor. İstişareye açık değil diyelim kısaca :)
Mommyishome BenMathilda Aslına bakarsanız, moderatörün keyfine göre. Ben de bir post açtım geçen gün bu konuyla ilgili. Aşı yaptırmaktan yana olmama rağmen postum kilitlendi, gerekliliğini de sorgulamıyordum.
BabyGroot Tugrulunannesi ben biontech yaptırdım kızım 14 aylık hafty ikinci dozu yaptırcam bi sıkıntı olmadı şükür
Askmeyvesininannesi Biontech oldm bende. Ve yakın zamanda yeni açıklanan bi araştırma var google yazar bakarsan. Bilmem kaç anne ve hamile üzerinse deney ..nihayetinde %97 bebeğe antikor geçiyor emzirme ile. Ben emzirmeyi sırf buyüzden 1 ay daha uzattm