Kızlar bu doğum günü için kaçıncı postum bilmiyorum bu günü atlatmayı iple çekiyorum çünkü maalesef takıntılı birisiyim ya en iyisi ya hiç kavramı aklımdan çıkmıyor neyse sizi yormadan hemen soruma geçeyim
Kızlar cupcake yapcam üzerinin santisini de kekin rengini de değişik yapmak istiyorum burdaki marketlerde kırmızı dışında gıda boyası yok maalesef evde hangi renkler cikarabilirim