Bebekmasharbulut nefes alamadıgından çırpındı, sırtına pat pat vurunca hemen burnundaki cıkıveriyor rahatladı. 2 kere oldu bizim. Elim ayağıma dolaştı valla. Annem vardı da o kaldırdı.
Şükür bir daha olmadı.
Reflü yatağı candır mutlaka edinin. Sırt üstü yatırıp kafasını yan çevirin. Öyle uyusun. 6 aya kadar doktorlar kullanın diyor reflü yatagını.
Geçecek yani illaki. Suan mide kapakçıkları gelişmediği için böyle olabiliyormuş.