Yaseminece 2 ay once sezaryen oldum hem dikisim cok belli simsiyah bir kesik seklinde hem de dikis yerinin biraz ustunde gecmeyen bir sizlama var. Boyle olupta daha sonrasında gecti diyen var mi merak ediyorum