Kızlar oğlum 7.5 aylık sadece anne sütü alıyor. Ek gıdaya 5.5 aylıkken başlamıştık ama ağzına birsey sürmüyor. Her neyse günde 7 8e yakın kaka yapar her emme sonrası uykudan uyannca mutlaka kaka yapar. Ama son 1 haftadır çişinde azalma hatta (hiç yapamama bile denilebilir) bezin sadece pipinin ora çiş geri kalan yer boş ve pembelik oluyor. Daha öncesinde de pembelik oldugunda tahlil verdik ama temiz çıkmıstı. Ama ozaman çişini dolu dolu yapıyordu. Son 1 haftadır böyle olunca bana yine sıkıntı çöktü neden böyle oluyor diye. Emmesi gayet iyi hatta gece sabaha kadar meme ağızdan düşmüyor. Doymayan bebek kaka yapar mı? Onu geçtim bu pembelik neden oluyor. Suyu sürekli veriyorum ama öyle bir biberon içmiyor 30 40cc anca içiyordur gün boyu. Netten araştırınca bitik pipi diye biseyle karşılaştım. Pipinin ucunun kapanmasından dolayı çiş yapamama olabilirmiş. Pipisine baktığımda deliği görebiliyorum bence. Ama oğlum son zamanlarda altını açtığımda da hiç kapatmak istemiyor bacağını sıkıyor pipisine değdirmiyor. Geceıeri hep sık uyanırdı hâlâ ağlayarak uyanıyor. Acaba çişi geldiğinde yapamadığın mı uyanıyor. Kafayı yicem valla ya . Bir sıkıntı var ama ney? Başına böyle birsey gelen oldumu lütfen yazın. Doktora gideyim kesin değilmi?