sevdanurrrrr Selam anneler size bir sorum olcak kızım 20 aylik ama dünden beri doğru düzgün birsey yemiyor sürekli mız mız ara ara ağlıyor çok şükür hasta değil acaba azı dişler mi geliyor sizinde mi böyle bebişler
elifhanimm Aslında bazen bizimde iştahımız kesiliyor dönem dönem en ufak bi kırgınlık olması yeterli bile oluyor bunun için.. bebeklerde böyle.. kolay çıkarır inşallah kıyamam