Sevgilimmm Hifaskkk44 hipp combiotic kullandık.hep. 6 aya kadar da her ay kontrole gittik doktor kilomuzdan memnundu
Begonvillll Hifaskkk44 hipp dene canım çabuk gazlanan bebeklere iyi geliyormuş. Yeğenim içiyor oda çok gazlıydı. Şimdi daha iyi🧿
Hifaskkk44 Balkizlarim peki sizin kilo alımı nasıldı sma kullanıyorsunuz galiba önceden cam kullanıyordum ama hep kaynatmaktan patladı öyle olunca cam olmayan biberon aldık
Sevgilimmm Hifaskkk44 İlk aylarda bebekler fazla kilo alıyor. Aylar ilerledikce kilo alımı düşüyor tabi. 6. Aya kadar ayda bir kilo ya da 800 Gr aldığı oluyordu.
Balkizlarim Hifaskkk44 kaynattıktan sonra soguk suya tutun kilo alimi guzeldi suan 17 aylik normal 😘🌸