HamzaSiracveBen Arkadaşlar iyi akşamlar kuzenim tüp bebek tedavisine başladı ve bu ilacı vermişler bunu kullanınız var mı sanki prospektüsü hormon dusurucu bir hapmış gibi algıladık
bsrt HamzaSiracveBen merhaba canım ben tüp bebekle hamile kaldım ama böyle bi ilaç kullanmadım benim eşimin sperlerinde siminti vardı belkide ondan bana vermediler
HamzaSiracveBen bsrt valla kuzenimin de hem kendinde hem eşinde var plazma yontemiyle dun tedaviye başladılar bir kaç ilaç vermiş bunuda prospektüsünu okudum menopoz sonrası kadınlık hormonunu engelliyormuş bu kızın her ay duzenli adeti var 39 yasında menopozşa alakası yok neden vermiş anlamadık
Zeynep2304 Canım bende tüp bebekle kaldım ama kullanmadım sadece iğne yapıyordum doktorun bir bildiği vardır sorsun kafası rahat etsin
HamzaSiracveBen Zeynep2304 evet sorulacak sanırım bunların baya sıkıntılı ikisindede problem var plazma yontemi yapıldı dun işte
iamthed Yumurta toplama işlemi yapıldı mı? Benim de doktorum şöyle açıklamıştı, bir yandan yumurtaları çoğaltıyoruz, bir yandan da fazla büyüyüp çatlamasınlar diye baskı altına alıyoruz. Bu ilacı ben kullanmadım ama amacı bu olabilir
HamzaSiracveBen iamthed yok kuzum iki tarafta sıkıntılı ikisinede dün plazma yontemi uygulandı kuzenimin hiç yumurtlama yokmuş tüpleri acıkmış eşinin sperm sayısı %29 muş