Kızlar iyi akşamlar kızım 11 aylık orta parmaginin tırnak kısmı şişmiş tirnagin içi bembeyaz olmuş parmağı kocaman şişmiş tırnak atcak gibi duruyo anneme sordum dolama dedi doktora şu an goturemem ne yapmalıyım bilgisi olan var mı hastanede kesi atıp içindeki iltihabı akitiyolarmis yavrum nasıl dayanacak o acıya evde soğan koyan varmış ekmek koyan varmış lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi 😔