Arkadaşlar 31 gün oldu doğum yapalı normal doğum yaptım kanamam bitmişti çok hafif geliyordu anlamadığım bir şekilde çok arttı ve çok agrım var başlardaki ağrılar gibi belki daha fazlası böyle bir durum yaşayan var mı ne yaptınız önerilerinizi alabilir miyim (doktoruma yazdım cevap bekliyorum)