Kızım 3 buçuk olmak üzere ve ne yaptıysam kendi kendine vakit geçirmeyi öğretemedim. Sabahtan akşama kadar benimle oyna diyor ama yemek bulaşık temizlik hepsi bende. Onlar dursun çocuğunla ilgilen diyecekler gelmesin cidden terslerim çünkü onları yapmadan da olmuyor 1 hafta yapmiyim dedim resmen ev böceklendi. Oyuncakları da çok herşeyi var ama ben olmadan odasından içeri girmiyor. Ben mi çok şey bekliyorum yoksa kızım da mı sorun var. Telefon tv de bakmayı hiç sevmez en fazla yarım saat bakar sonra arkamda önümde ağlayarak gezer. Cidden çok yoruldum artık bu durumdan. Aynı durumda olan var mı ? Ne yapsak düzelir bu durum ? Oyun oynamaya korkar oldum eğer bi oturursam kallarken hayatı zindan ediyo bana. Oynamazsam sürekli zararlı şeylet yapıyo. Yerlere çikolata sürüyo, çay döküyo bilerek vs…