Durdisss Bir yasina yeni girdik. Uyku duzenimiz bozuldu. Doğru dürüst hic bi sey yemiyor. Mamayi dahi zorla içiyor. Gun boyu sadece su görünce seviniyor ve iciyo. Duzelecek mi acaba ne dersiniz tecrübeli anneler.. nasil çözüm buldunuz
[silindi] Durdisss inşallah düzelir oğlum 14 ayın içerisinde bi bozludu daha düzelmedi inşallah düzeliriz😒
Berilismom Durdisss diş olabilir mi geçen hafta öyleydik iki dişi patlamış ondan o derece gerginmiş yavrum🥺
Fatma69 Durdisss yaşına girdiğinden beri huyu çok degişti, uyku düzeni de bozuldu sonra çok şükür düzeldi, sürekli mızmız, çığlık atan, ağlayan Bi bebek oldu bakalım ne zmana kadar böyle olacak
Durdisss [silindi] 14 ay mi ne zamndir duzelmesini bekliyosunuz. Ay ben uykuyu da geçtim yemek yedirememe benim sabrimi siniyor resmen
[silindi] Durdisss sizin gibi 12 aylıktı bozuldu hala devam bazen geceleri uykusu var gözlerini açamıyor ama hala ağlıyor anlamsız çığlık çığlığa ağlamarı başladı hay8r insan derdinide anlamıyor ki 🙄😖
Durdisss Berilismom ya aslinda eli surekli ağzında arka dislerden supheleniyorum ama mumkun değil baktirmiuo
_ahmetkader 1yasinda ergenliğe girdi benim oğlumda bağırıyor çığlık atıyor istedgni yaptırmak için yemek yedirirken kaşığa vuruyor yanında bağıran yok ama herkes haşim seviyor galiba o yüzden
ENA Biz de 1 yaşına girdik her sey düzeldi, deliksiz uykular başladı hatta ilk kez. Hayret ettim şuan.
Aysenur219 Valla cok sukur bızım suan bı sorunumuz yok 9 bucuk 10 gibi uyuyo sabah 8 de uyanıyo tabı gece uyanıyo mama ıcıp uyuyo tekrar. Yemek yeme ısı hala sorunlu ama yogurdu sevıyo ben de herseyı yogurtla verıyorum