Egeninincisi Merhaba anneler bir şey danışmak istiyorum. Ben hem sütüm artsın hemde kaliteli olsun diye imom latte almak istiyorum ama internette bi omega 3 olanı var birde omega balık yağı süt arttırıcı olanı var hangisini almalıyım ? Yoksa ikiside aynı şey mi ? https://resimyukle.io/r/eHFRAEl6EL
Banukayra Egeninincisi merhaba evet mor olan emzirenler için uygun. Sütün kalitesini arttırıyor ve enerji veriyor malum sürekli uykususuz 🤗
Okuroya OMEGA olanı kahverengi kutu emziren anne için olanı mor kutu. Bende yeni başladım kullanmaya 2 gün oluyo
Egeninincisi Omom gerçekten mi 😂ay aklıma geldi ama yinede bi sorayım dedim. Etkisi oldumu kullandınızmj acaba ?
Omom Egeninincisi ben kahverengi kutusunu kullandım. İmom omega olanı. Onu hamilelere veriyorlar genelde ama doktor bana onu kullan emzirirken de dedi. Çok iyi geliyor Allah’a şükür. Daha enerjik hissediyorum.
Metehan123 Kahverengi kutu olan hamileler için ben hamilelikte kullandım onu mor olan emziren anneler için mor olanı alın siz eczanelerde 90 lira internette daha uygun ben de sipariş verdim
kirlibeyazkedi Doktorum ek gıdaya kadar kullanmamı önermişti. İlk günden beri kullanıyorum. Süt miktarı ve içeriği konusunda doğumdan beri hiç sorun yaşamadım. Tabi bunun yanında birçok etken olduğu için etkisi ne boyuttadır onu bilemiyorum.
ftsdmrhn Ben hamilelikte de kullandım şimdide kullanıyorum. Oğlum 6 aylık oldu emziriyorum sadece ama bunun etkisi mi değil mi bilemiyorum. Hissiyat olarak enerji falan verdiği yok şahsen bana 😄