Alyameltem Merveetkn Benim de kızım 3,5 aylık her sabah kalkıyor emzik emer gibi kendi parmağını emiyor bir süre oyalıyor kendini parmak midesini bulandırınca ağlıyor meme diye gündüzleri sürekli eli ağzında
Annesiiiiiii Merveetkn canım dün doktora gittik, ellerini tanıyor ve hep emecek, sonrada her şeyi ağzına atacak dedi.Karnının açlığından değil🤗
Bebegimm1 Merveetkn gayet normal siz mudahale etmeyin 2.ayinda basladi el emmesi suan 5 aylik elini emiyor isirıyor bazen iki elini sokuyor agzina
[silindi] Merveetkn Ellerini tanıyor.Bizimkiler şimdi ayaklarını koyuyor ağzına.😂Açlıkla alakalı bir durum değil içiniz rahat olsun.
Sedonay Elini tanıyor ve dişleri için emiyor bırak emsin benim oğlum iki elini bir emicek neredeyse müdahale etme elini emmesi kötü bişey değil
Merveetkn Sedonay 2 aylık bu arada açken emer diyolar da aç olduğunu düşünmüyorum o yüzden ne olabilir diye kafama takıldı teşekkür ederim
Nimres34 Benim kızımda 2.5 aylık. Elini yumruk yaparak şapır şupur elini emiyor. Arada dikkatini dağıtıp çekmeye çalışıyorum bazen unutuyor bazen kızıyor ağlamaya başlıyor 🙈
Ozlem00 Sizinki keşfe çıkmaya başlamış maşallah hiç müdehale etmeyin sadece tırnak uzunluğuna dikkat edin birde el temizliğine gerisini o halleder daha sonra ayak parmaklarını ağzına sokuyorlar bunlar başlangıç 🤯🤦♀️🐣🐣